Kysymykset ja vastaukset
Palautus ja huoltopalvelu
Kuinka tehdä palautus?
Sinulla on 60 päivää aikaa vastaanottopäivästä palauttaa tuotteet meille hyvitystä varten.
Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäispakkauksissaan ja niissä on oltava etiketit.
Tiettyjä tuotteita ei voi palauttaa: mittatilaustyönä valmistettuja, yksilöityjä, pilaantuvia tai syötäviä tuotteita.
Jos nämä tuotteet palautetaan, lähetämme ne uudelleen. Jos ne palautetaan uudelleen, pidätämme oikeuden säilyttää ne ilman hyvitystä.
Tavaroiden palautus: vaurioitunut tai virheellinen tuote on hyväksyttävä asiakaspalvelussamme.
Jos tuote on vahingoittunut, virheellinen tai ei yhteensopiva, palautuskulut palautetaan, jos pyyntösi hyväksytään.
Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä viallisten tuotteiden palautusta ilman hyväksyttyä reklamaatiota.
Jos haluat uuden tuotteen, palauta saamasi tuote hyvitystä varten. Tämän jälkeen sinun on tehtävä uusi tilaus. Toisen lähetyksen toimituskuluja sekä palautuskuluja ei palauteta.
Palautuksen tekeminen on hyvin helppoa siirtymällä asiakastilisi "Palautus ja huoltopalvelu" -osioon.
Sinun on sitten vain valittava kyseinen tilausnumero sekä palautettavat tuotteet.
Koska palautus on sinun kustannuksellasi, voit lähettää tuotteen valitsemallasi kuljetusliikkeellä seuraavaan osoitteeseen: Motoblouz, 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin Ranska. Kun tuote on saapunut toimitiloihimme, suoritamme palautuksen. Tulliasiakirjassa on mainittava, että kyseessä on tavaran palautus, sillä muutoin tullimaksut ja verot veloitetaan, kun paketti vastaanotetaan toimipaikassamme.
Palautusehdot
Tee palautus
Tuotteessani on toimintahäiriö, miten voin avata huoltopalvelupyynnön?
Onko tuotteesi vielä valmistajan takuun alainen ja sinulla on toimintahäiriö? Vakuutan teille, Motoblouz huolehtii kaikesta!
Motoblouz auttaa sinua prosessin aikana ja pitää yhteyttä valmistajaan. Ensin sinun tarvitsee vain avata huoltopyyntö suoraan asiakastililtäsi "Palautukset ja huoltopalvelut" -osiossa. Kun olet täyttänyt pyyntölomakkeen ja lisännyt valokuvat, joissa vika näkyy, sinun tarvitsee vain vahvistaa pyyntösi. Myynninjälkeinen palvelumme ottaa sinuun yhteyttä 72 työtunnin kuluessa ja kertoo sinulle tuotteen käsittelymenettelyn. Tavallinen käsittelyaika on 6 viikkoa, kun olemme vastaanottaneet tuotteesi. Valmistaja suosii aina korjausta, mutta jos se ei ole mahdollista, moottoripyöräalan neuvoja ottaa sinuun yhteyttä ja tarjoaa sinulle vaihtoehtoisen ratkaisun.
Tee palautus
Minulla on palautus meneillään
Oletko lähettänyt palautuksesi ja haluatko tietoa siitä?
Kun palautus on lähetetty, se saapuu meille 10-12 työpäivän kuluessa valitusta lähetystavasta riippuen. Lähetämme sinulle sähköpostia heti, kun palautus on saapunut toimitiloihimme. Tämän jälkeen aloitamme palautuksen
TILAUKSENI
Kuinka seurata nykyistä tilausta?
Ensinnäkin, kirjaudu sisään Motoblouz -tilillesi tästä!
Jos olet jo yhteydessä profiiliisi, voit tarkastella tilaustesi historiaa ja sitten "Näytä tiedot". Samalla sähköpostit vahvistavat tilauksesi eri vaiheet (tilausvahvistus, lasku, toimitus, toimitus).
Reaaliaikainen tilauksesi seuranta sekä paketin seuranta ovat saatavilla kunkin tilauksen tietojen alareunassa!
Kuinka tehdä palautuspyyntö tai huoltopalvelupyyntö?
Sinulla on mahdollisuus tehdä palautus tai huoltokutsu napsauttamalla tästä.
Anna sitten palautuslomakkeen ohjata itseäsi.
Kuinka peruuttaa nykyinen tilaus?
Kirjaudu ensin sisään etusivulle napsauttamalla Kirjaudu sisään. Tämän jälkeen pääset tilaushistoriaasi "Omat tilaukset" -osiossa.
Suosittelemme tämän jälkeen peruuttamaan tilauksesi napsauttamalla "Tilauksen peruutuspyyntö" ja sitten "Vahvistan peruutuksen".
Jos tilauksesi peruutuspainike ei tule näkyviin, sitä ei valitettavasti ole enää mahdollista peruuttaa. Sinun on tämän jälkeen palautettava tilaus vastaanotettuasi.
Miten löydät laskusi?
Kirjaudu ensin sisään etusivulla napsauttamalla Kirjaudu sisään. Omat tilauksesi -osiosta pääset käsiksi omaan Tilaushistoria . Klikkaamalla "Katso tiedot" kyseisestä tilauksesta tarjoamme sinulle mahdollisuuden ladata laskusi .pdf-muodossa.
En löydä etsimääni tuotetta, mitä minun pitäisi tehdä?
Joitakin tuotteita ei välttämättä ole lueteltu verkkosivustollamme, mutta voimme varmasti tarjota ne sinulle. Ota yhteyttä johonkin moottoripyöräneuvojaamme. Jos mahdollista, anna meille mahdollisimman paljon tietoja haustasi, esimerkiksi: moottoripyöräsi malli, valmistusvuosi jne.
TOIMITUS
Toimitustapamme Hollannissa
Toimitukset Alankomaihin
Summa sisältäen toimituskulujen verot | ||||
Kori <51,67 € sis. alv | Kori >51,67 € ja <155,00 € sisältäen verot | Kori >155,00 € sis. alv | ||
Normaali kotiinkuljetus 120h | 6,19 € | Vapaa | ||
Express Home 48h | 10,32 € | Vapaa | ||
Express Home 24h | 20,67 € (pakkauksen enimmäistilavuus rajoitettu 70 litraan) |
Ilmoitetut määräajat ovat arkipäiviä ja ovat arvioita.
Toimitustapamme muihin maihin
Motoblouz toimii yhteistyössä IMX:n kanssa toimittaakseen tuotteesi kaikkialle maailmaan parhaissa mahdollisissa olosuhteissa. Yhteistyökumppaneidensa ja 245 johtavan toimittajan kanssa tekemiensä sopimusten ansiosta IMX tarjoaa sinulle täydellisen valikoiman toimituspalveluja maailmanlaajuisesti.
Motoblouz tarjoaa 2 toimitustapaa kansainvälisille markkinoille:
Normaali kotiinkuljetus
Normaalin kotiinkuljetuksen toimitusehdot:
Saat sähköpostin operaattoriltamme, yleensä toimitusta edeltävänä päivänä, ilmoittaaksemme sinulle arvioidun toimituspäivän. Toimittaakseen paketin sinulle kuljettaja voi pyytää sinulta tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla saatua PIN-koodia.
Summa sisältäen toimituskulujen verot | ||
Maat joita asia koskee | Määräaika | |
Toimituskulut 10,32 € sisältäen verot tilauksista <205,63 € sisältäen verot Ilmainen toimitus tilauksille >205,63 € sisältäen verot |
Saksa Itävalta Belgia Italia Luxemburg Portugali |
Saksa: 4 työpäivää Itävalta: 72h Belgia: 48h Italia, Luxemburg, Portugali: 5 työpäivää |
Toimituskulut 20,66 € sisältäen verot tilauksista <205,63 € sisältäen verot Toimituskulut 10,32 € tilauksille >205,63 € sisältäen verot |
Viro Suomi Irlanti Latvia Liettua Slovakia Slovenia |
Viro, Suomi, Latvia, Liettua, Slovakia ja Slovenia: 6 työpäivää: Irlanti: 4 työpäivää |
Toimituskulut 20,66 € sisältäen verot korin määrästä riippumatta | Kypros Kreikka Malta |
6 työpäivää |
*Arvioidut toimituspäivät, joissa ei oteta huomioon tullin mahdollisesti aiheuttamia viivästyksiä.
Jos olet poissa toimituksen aikana :
Jos pakettisi koko sen sallii, se laitetaan postilaatikkoosi.
Muussa tapauksessa sinulle jätetään toimitusilmoitus, jossa pyydetään noutamaan paketti läheisestä postitoimistosta tai välityspisteestä.
Näihin hintoihin voi liittyä erikoistarjouksia. Toimitusajat on ilmoitettu työpäivinä ja ovat vain arvioita.
Jos teet erittäin suuren tilauksen (noin tuotepaletin), toimitus voi olla räätälöity ja toimitusaika saattaa pidentyä. Tässä tapauksessa moottoripyöräneuvoja ottaa sinuun yhteyttä.
Pikatoimitus kotiin
Toimituskäytäntö pikatoimitukselle kotiin (vain Belgiassa, Saksassa ja Italiassa)
Summa sisältäen toimituskulujen verot | |
Hinnat ja arvioidut toimitusajat | |
Saksa | Alkaen 12,39 € varten 48 tunnin toimitus Alkaen 25,82 € - 36,16 € 24 tunnin toimitus (hinta paketin painon mukaan) |
Belgia ja Luxemburg | Alkaen 10,32 € 24 tunnin toimitukseen |
Italia | Alkaen 12,39 € toimitetaan 72 tunnin sisällä |
Portugali | 25,82 € - 36,16 € a 24h toimitus (hinta paketin painon mukaan) |
*Arvioidut toimituspäivät, joissa ei oteta huomioon tullin mahdollisesti aiheuttamia viivästyksiä.
Saat sähköpostin operaattoriltamme, yleensä toimitusta edeltävänä päivänä, ilmoittaaksemme sinulle arvioidun toimituspäivän. Toimittaakseen pakettisi sinulle kuljettaja voi pyytää sinulta tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla saatua PIN-koodia.
Jos olet poissa toimituksen aikana :
Jos pakettisi koko sen sallii, se laitetaan postilaatikkoosi.
Muussa tapauksessa sinulle jätetään toimitusilmoitus, jossa sinua pyydetään noutamaan paketti läheisestä postitoimistosta.
Kotiinkuljetus 48/72 arkipäivän sisällä
Toimitukset tapahtuvat tiistaista lauantaihin.
Saat sähköpostin operaattoriltamme, yleensä toimitusta edeltävänä päivänä, ilmoittaaksemme sinulle arvioidun toimituspäivän.
Toimittaakseen pakettisi sinulle kuljettaja voi pyytää sinulta tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla saatua PIN-koodia.
Jos olet poissa toimituksen aikana :
Jos pakettisi koko sen sallii, se laitetaan postilaatikkoosi.
Muussa tapauksessa sinulle jätetään toimitusilmoitus, jossa sinua pyydetään noutamaan paketti läheisestä postitoimistosta.
Kansainväliset toimitukset ja verot
Kansainväliset toimituskulut riippuvat määränpäästä ja ilmoitetaan sinulle tilauksen yhteydessä. Kuljetussyistä tuotteita (nesteitä, renkaita jne.) ei voida toimittaa tiettyihin maihin. Tarvittaessa tiedot annetaan sinulle tilauksesi toimitusvaiheessa.
Euroopan unionin sisällä toimitettaessa tilaukseen sovelletaan Ranskan arvonlisäveroa, etkä voi saada arvonlisäveroa takaisin maassasi.
Tilaukset Euroopan unionin ulkopuolelle laskutetaan tuotteista ilman veroja ja joudut maksamaan toimituskulut kohdemaan ja paketin painon mukaan. Paketin vastaanottamisen yhteydessä joudut maksamaan lisäksi tullit, arvonlisäveron ja muut paikalliset verot kohdemaasta riippuen.
Toimitusehdot
Motoblouz sitoutuu noudattamaan mahdollisimman paljon toimituspäivämäärää, joka on ilmoitettu sinulle tuoteselosteessa, ostoskorissa ja tilauksesi yhteenvedossa sekä tilausvahvistussähköpostissa.
Sinulle ilmoitetaan myös toimitus/noutopäivä, kun olet valinnut sinulle parhaiten sopivan toimitustavan.
Useampaa tuotetta tilattaessa huomioitava toimitusaika on pisin. Jos esimerkiksi tilaat takin 48 tunnin sisällä ja kypärän 7 päivän sisällä, koko tilaus lähetetään 7 päivän sisällä.
Paketit lähetetään maanantaista perjantaihin pyhäpäiviä lukuun ottamatta.
KULJETTAJAT
Kun valitset haluamasi kuljetustavan, huomaat, että rahdinkuljettajan nimi ei näy tässä vaiheessa.
Todellakin, varmistaaksemme parhaan palvelun laadun, olemme päättäneet tehdä yhteistyötä useiden kuljetusyhtiöiden kanssa kunkin toimitustavan osalta.
Toisin sanoen sinä valitset itsellesi parhaiten sopivan kuljetusmuodon, ja me päätämme, mikä kuljetusliike todennäköisesti täyttää toiveesi parhaalla mahdollisella tavalla (riippuen hinnasta, palvelun laadusta ja toimituspaikasta).
Tiedät käytetyn rahdinkuljettajan tilaustasi toimitettaessa. Tämän jälkeen sinulle lähetetään sähköposti, josta käy ilmi erityisesti valitun operaattorin nimi sekä pakettisi seurantanumero.
Pakkaukseeni on merkitty toimitettu, mutta minulla ei ole sitä, mitä minun pitäisi tehdä?
Toimitusseurannassa pakettisi on ilmoitettu toimitettuna, mutta se ei ole hallussasi.
- Ensinnäkin pyydämme sinua tekemään seuraavaa:
- - Tarkista tilausta tehdessäsi valitsemasi toimitusosoite
- - Tarkista, ettei pakettia ole noutanut joku sukulaisistasi tai jättänyt naapurille.
- - Jos pakettia ei löydy, täytä tämä asiakirja käsin: Paketti ilmoitettu toimitetuksi, mutta puuttuu ja lähetä se henkilöllisyystodistuksen kanssa osoitteeseen contact@motoblouz.com.
Heti kun paketti on merkitty lähetyksiisi, sinulla on 30 päivää aikaa tehdä valitus kuljetusliikkeelle.
Mitä minun tulee tehdä, jos paketistani puuttuu tuote?
Oletko vastaanottanut pakettisi, mutta yksi tai useampi tuote puuttuu?
- Ensimmäiseksi pyydämme sinua tekemään seuraavaa:
- - Tarkista paketin sisäpuoli
Tilan säästämiseksi valmistajamme voivat liu'uttaa toisen tuotteen tuotteen pakkaukseen. Esimerkki: hansikkaat voidaan sujauttaa kypärän laatikon sisään. - - Tarkista sähköpostilla saamasi lasku, se sisältää tuotteet, jotka olivat mukana paketin lähetyksen yhteydessä.
Jos puuttuvat tuotteet eivät näy siellä, ne toimitetaan sinulle toisessa paketissa. - - Ota valokuva, jos pakettisi oli vaurioitunut vastaanotettaessa (pahvi repeytynyt, liima löystynyt tai puuttuu jne.)
Huomioithan, että sinulla on oikeus tehdä varaus paketista sen vastaanottamisen yhteydessä, jotta voit kääntyä kuljetusliikkeen puoleen. - Jos tuotetta tai tuotteita ei löydy näiden tarkistusten jälkeen, sinun on yksinkertaisesti täytettävä tämä asiakirja käsin: Tuoteseloste puuttuu ja lähetä se henkilöllisyystodistuksesi ja paketin kuvien kanssa osoitteeseen contact@motoblouz.com.
TILINI
Miten luon profiilini?
Voit tehdä tämän napsauttamalla Kirjaudu sisään sivuston etusivulta logon kautta , anna sitten rekisteröitymislomakkeen ohjata itseäsi.
Sen jälkeen sinulta kysytään useita tietoja:
Sähköpostiosoitettasi
Sinun siviilisäätyäsi
Etunimeäsi.
Sukunimeäsi.
Salasanan luomista
Syntymäaikaasi (kirjoita se, niin saat yllätyksen syntymäpäivänäsi).
Sinun moottoripyörämaailmaasi.
Ensisijaista osoitettasi.
Tietenkin kaikkia tietoja voidaan muuttaa milloin tahansa omasta profiilistasi: Profiili.
Miten pääsen profiiliini?
Napsauta painiketta sivuston etusivulla: Kirjaudu sisään sijaitsee oikeassa yläkulmassa. Anna sähköpostiosoitteesi ja salasanasi ja napsauta sitten "jatka".
Unohditko salasanasi ?
Jos olet kadottanut tai unohtanut salasanasi, napsauta seuraavaa linkkiä Unohditko salasanasi ja noudata näytön ohjeita. Tämän jälkeen saat sähköpostiviestin, jossa on linkki uuden salasanan luomiseen.
Kuinka voin muuttaa profiilitietojani?
Syötä vain tunnistetietosi sivulle Kirjaudu sisään.
Sen jälkeen pääset "Oma profiili" -osiossa seuraaviin tietoihin:
Henkilökohtaiset tietosi.
Voucherisi ovat vähennyskelpoisia seuraavan tilauksesi maksuvaiheessa.
Osoitekirjasi.
Kuinka hyötyä uutiskirjeestä ja hyvistä tarjouksista?
Kun luot profiiliasi, valitse valintaruutu. Haluaisin vastaanottaa Motoblouz uutiskirjeen ja hyödyntää kaikki hyvät tarjoukset! Voit myös hallita tätä tilausta omalta henkilökohtaisia tietoja -sivulta.
Jos haluat peruuttaa uutiskirjeen tilauksen ja lopettaa uutiskirjeemme vastaanottamisen, poista valintaruutu ja tallenna muutokset.
Mitä minun pitäisi tehdä, jos en saa sähköposteja osoitteesta MOTOBLOUZ ?
Pyydämme sinua tarkistamaan sähköpostisi roskapostin tai roskapostin varalta. Jos et löydä sähköpostejamme sieltä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä moottoripyöräneuvojaan.
Toimitustiedot ja saatavuuspäivä
Selvitä tuotteeni saatavuus?
Kunkin tuotteen saatavuus ilmoitetaan tuotesivun oikealla puolella, heti hinnan alapuolella.
Jos koon valinta on tarpeen, näet tuotteen saatavuuden, kun koko on valittu.
Ota selvää, onko tuotettani varastossa.
Jos haluttua tuotetta on varastossa, näkyviin tulee tieto "Varastossa".
Kokoni on harmaana, en voi valita sitä, mitä tämä tarkoittaa?
Tämä valitettavasti tarkoittaa, että kokosi on loppuunmyyty.
Koska tätä ei voi enää tilata toimittajaltamme, kokoa ei voi enää valita ja se muuttuu harmaaksi.
Kokoni on loppuunmyyty, mistä tiedän, tuleeko se takaisin varastoon?
Jos kokosi on loppuunmyyty, se on myös loppuunmyyty toimittajaltamme. Saatavuudessa ei siis ole viivettä.
Sivustomme on suoraan yhteydessä tavarantoimittajiemme varastoon, joten jos tuote on jälleen valmistajan varastossa, voit tilata sen uudelleen sivustoltamme.
Päivityksemme tehdään päivittäin.
MAKSUT
Maksu luottokortilla?
Maksu suoritetaan suojatun maksuliittymämme kautta, kun tilauksia tehdään Motoblouzissa, mikä tarkoittaa, että kolmas osapuoli ei voi anastaa pankkitietoja.
Motoblouz.com vakuuttaa, että se ei pidä hallussaan tilausprosessin aikana syötettyjä pankkitietoja. Kaikki pankkitiedot välitetään reaaliaikaisesti yhteistyökumppanillemme Sogenactifille.
Koska tiliäsi veloitetaan tilauksen valmistelun yhteydessä, Sogenactif antaa meille 6 päivää voimassa olevan ennakkovaltuutuksen veloitusta varten.
Jos lähetys tehdään näiden 6 päivän jälkeen, tiliäsi voidaan kysyä uudelleen.
Maksuturvallisuus: luottokorttitietosi salataan TLS-protokollalla (Transport Layer Security), eikä niitä koskaan lähetetä salaamattomina verkon kautta.
Maksu suoritetaan suoraan pankkiin. Motoblouz.com ei pääse käsiksi näihin tietoihin eikä säilytä niitä palvelimillaan.
PROMOKOODIT
Motoblouz tarjoaa asiakkailleen säännöllisesti alennuskoodeja!
Hyödynnä Motoblouz edut, hyödynnä parhaita hyviä tarjouksia suosikkibrändeistäsi ja säästä ostoksistasi. Tarkista tarjouskoodiluettelomme joka päivä.
Lue huolellisesti tarjouskoodien käyttöehdot valitaksesi sinulle parhaiten sopivan alennuskoodin. Motoblouz tarjouskoodeja ei voi yhdistää toisiinsa.
Kuinka hyötyä Motoblouz tarjouksistamme?
- - Teen ostokseni Motoblouzissa.
- - Valitsen tuotteeni.
- - Annan tarjouskoodini ostoskoria vahvistaessani.
- - Vahvistan ja hinta päivittyy automaattisesti.
- - Klikkaan "Tee tilaus" ja annan itseni tulla opastetuksi.
- - Jos tilauksesi palautetaan osittain tai kokonaan, kampanjakoodi lasketaan automaattisesti uudelleen tilauksen tekohetkellä voimassa olleiden kaupallisten ehtojen mukaisesti.
TUOTEKYSYMYKSIÄ
Kuinka valitsen tuotteeni koon?
Kaikilla tuotesivuillamme on koko-opas-painike, joka auttaa sinua löytämään mitat, jotta voit valita oikean koon.
Voit myös lukea asiakasarvosteluja saadaksesi käsityksen ja myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysyttävää.
Kuinka valitsen kypäräni?
Voit valita useiden kypäräkategorioiden välillä: full face, modulaariset, jet-, seikkailu- tai cross .
Kypärän painoa pidetään usein tärkeänä kriteerinä. Vaikka monet parametrit voivat painaa vaakakupissa - kirjaimellisesti! - painon vaikutus riippuu itse asiassa siitä, miten aiot käyttää kypärääsi.
Sisäinen aurinkosuoja, nenäsuojus ja rintalappu optimoivat käyttömukavuuden. Moottoripyöräneuvojamme auttavat sinua tekemään oikean valinnan.
Miten valitsen käsineet?
Moottoripyöräilijät tarvitsevat suojaa ja mukavuutta, ja valittavana on useita malleja: kesä-, välikausi-, talvi-, kilpa- ja maastopukuja. Valitse yli 1500 käsineparin valikoimasta. Moottoripyöräkonsulttimme auttavat sinua tekemään oikean valinnan.
Kuinka valitsen moottoripyöräni osat?
Etsitpä sitten matkatavaroita, osia tai lisävarusteita moottoripyörääsi, voit suodattaa kaikki tuotteet merkin, vuoden ja mallin mukaan. Suodattimet ovat käytettävissä tulosten vasemmassa yläkulmassa, jotta voit tarkentaa näytettäviä tuotteita. (Valitse "tietty" rajoittaaksesi tulosten määrän moottoripyörämallisi kanssa yhteensopiviin tuotteisiin).
Näin voit olla varma, että löydät moottoripyöräsi kanssa yhteensopivia tuotteita.
Moottoripyöräneuvojamme auttavat sinua tekemään oikean valinnan.