Toimitus Ilmainen toimitus alkaen 71,30 €
Paluu 2 vuotta takaisin Vapaa
UKK Apua ja yhteydenotto
Päävalikko
Oma pyöräni Moottoripyörä
Asiakastilini Kirjaudu sisään
Päävalikko

Kysymykset ja vastaukset

Palautus ja huoltopalvelu

Kuinka tehdä palautus?

Sinulla on 60 päivää aikaa vastaanottopäivästä palauttaa tuotteet meille hyvitystä varten.
Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäispakkauksissaan ja niissä on oltava etiketit.
Tiettyjä tuotteita ei voi palauttaa: mittatilaustyönä valmistettuja, yksilöityjä, pilaantuvia tai syötäviä tuotteita.
Jos nämä tuotteet palautetaan, lähetämme ne uudelleen. Jos ne palautetaan uudelleen, pidätämme oikeuden säilyttää ne ilman hyvitystä.

Tavaroiden palautus: vaurioitunut tai virheellinen tuote on hyväksyttävä asiakaspalvelussamme.
Jos tuote on vahingoittunut, virheellinen tai ei yhteensopiva, palautuskulut palautetaan, jos pyyntösi hyväksytään.
Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä viallisten tuotteiden palautusta ilman hyväksyttyä reklamaatiota.

Jos haluat uuden tuotteen, palauta saamasi tuote hyvitystä varten. Tämän jälkeen sinun on tehtävä uusi tilaus. Toisen lähetyksen toimituskuluja sekä palautuskuluja ei palauteta.

Palautuksen tekeminen on hyvin helppoa siirtymällä asiakastilisi "Palautus ja huoltopalvelu" -osioon.
Sinun on sitten vain valittava kyseinen tilausnumero sekä palautettavat tuotteet.

Koska palautus on sinun kustannuksellasi, voit lähettää tuotteen valitsemallasi kuljetusliikkeellä seuraavaan osoitteeseen: Motoblouz, 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin Ranska. Kun tuote on saapunut toimitiloihimme, suoritamme palautuksen. Tulliasiakirjassa on mainittava, että kyseessä on tavaran palautus, sillä muutoin tullimaksut ja verot veloitetaan, kun paketti vastaanotetaan toimipaikassamme.

Palautusehdot
Tee palautus

Tuotteessani on toimintahäiriö, miten voin avata huoltopalvelupyynnön?

Onko tuotteesi vielä valmistajan takuun alainen ja sinulla on toimintahäiriö? Vakuutan teille, Motoblouz huolehtii kaikesta!
Motoblouz auttaa sinua prosessin aikana ja pitää yhteyttä valmistajaan. Ensin sinun tarvitsee vain avata huoltopyyntö suoraan asiakastililtäsi "Palautukset ja huoltopalvelut" -osiossa. Kun olet täyttänyt pyyntölomakkeen ja lisännyt valokuvat, joissa vika näkyy, sinun tarvitsee vain vahvistaa pyyntösi. Myynninjälkeinen palvelumme ottaa sinuun yhteyttä 72 työtunnin kuluessa ja kertoo sinulle tuotteen käsittelymenettelyn. Tavallinen käsittelyaika on 6 viikkoa, kun olemme vastaanottaneet tuotteesi. Valmistaja suosii aina korjausta, mutta jos se ei ole mahdollista, moottoripyöräalan neuvoja ottaa sinuun yhteyttä ja tarjoaa sinulle vaihtoehtoisen ratkaisun. Tee palautus

Minulla on palautus meneillään

Oletko lähettänyt palautuksesi ja haluatko tietoa siitä?
Kun palautus on lähetetty, se saapuu meille 10-12 työpäivän kuluessa valitusta lähetystavasta riippuen. Lähetämme sinulle sähköpostia heti, kun palautus on saapunut toimitiloihimme. Tämän jälkeen aloitamme palautuksen